Izprašaj svoje misli, spremeni svet (povzetek knjige, avtor Byron Katie)
Delo je enostaven, a učinkovit proces raziskovanja misli, ki omogoča, da prepoznamo in raziščemo svoje neprijetne misli, ki povzročajo vse trpljenje na tem svetu. Delo tvorijo štiri vprašanja, ki si jih postavimo o misli, ki nas teži. Tako si pomagamo razumeti svoje trpljenje in se znebiti stresa in trpljenja. Misel je nedolžna, dokler ji ne verjamemo. Trpljenja pa ne povzročajo misli, temveč nezavedno stanje. Če se navežemo na misel, to pomeni, da ji verjamemo, da je resnična, ne da bi jo raziskali. Prepričanje je misel, na katero smo ponavadi navezani že več let. Večina ljudi misli, da so to, kar njihove misli govorijo, da so. Misli se, kar pojavijo. Nastanejo iz nič in se vrnejo v nič, so kot oblaki, ki se premikajo po praznem nebu. Pridejo, zato da minejo in ne zato, da bi ostale. Misli niso škodljive, dokler se na njih ne navežemo, kot na nekaj resničnega. Še nikomur ni uspelo nadzorovati svojih misli, čeprav kdo pripoveduje zgodbo o nasprotnem. Svojih misli ne izpustimo, temveč se jim približamo z razumevanjem, potem pa one izpustijo nas. Pri Delu spoznamo sami sebe in sicer tako, da najprej ugotovimo, kaj si mislimo o drugih. Sčasoma spoznamo, da je ves zunanji svet le odsev naših misli. Delo nam omogoča, da spremenimo svoj um.
Primer – neprijetna misel: »Mož me ne posluša.«
Štiri vprašanja:
1. Je to res?
2. Lahko gotovo vem, da je to res?
3. Kako reagiram, ko verjamem tej misli?
4. Kdo bi bil brez te misli?
Ta vprašanja si lahko postavljamo po vrsti. Sedimo mirno in čakamo, da odgovor privre iz naših globin. Ko pridemo skozi štiri vprašanja, obrnimo misel naokrog, tako da poiščemo nasprotje tej izjavi, ki smo jo zapisali. Izjava se glasi: »Mož me ne posluša.« Ena možnost preobrata je: »Mož me posluša.« Poiščimo tri primere, ko je ta izjava v našem življenju resnična. Ko izprašamo svoje neprijetne misli, spoznamo, da so bile vse naše tegobe le nekakšen nesporazum. Spoznamo, da tisto, kar verjamemo ni nujno res. To pa je začetek svobode.
1 LJUBEZEN, SEKS IN ODNOSI
Prav nič zunaj nam ne more dati tega, kar iščemo. Ko enkrat začnemo z raziskovanjem svojih misli, ugotovimo, da je naš partner, pa naj bo živ, mrtev ali ločen od nas, naš najboljši učitelj. V vesolju nikdar ni napak. Če je naš partner jezen, potem je to v redu in če na njem vidimo napake, tudi v redu saj so to naše napake. Te napake samo projiciramo, zato jih zapišimo in raziščimo. To nas bo osvobodilo. Ko bližnjega ne ljubimo, trpimo, saj je ljubezen naše bistvo. Ko vzljubimo sebe, bomo spontano vzljubili tudi bližnjega. Ljubezen je sama po sebi popolna, zato ne potrebuje ničesar. Nima zahtev, potreb in ne postavlja pogojev (četudi z njim tej osebi le dobro hoče). Ko se naučimo biti razumevajoči, do svojih misli, imamo razumevanje tudi do drugih ljudi. Nekaj najlepšega na svetu je spoznanje, da smo tudi sami odgovorni za to kakšen je partner do nas. Naša naloga je, da se imamo radi, ne naloga drugih. Ko verjamemo misli »Moj mož bi me moral razumeti« in nas v resnici ne razume, smo nesrečni.
Ko vemo, da je vse tisto, kar smo dobili, prav to, kar potrebujemo, življenje postane pravi raj. Vse je perfektno urejeno. Za vse, kar potrebujemo, in celo več od tega, je vedno poskrbljeno, v izobilju. Edini način, da nas nekdo razume je ta, da razumemo sami sebe. Če nas nekdo zavrne, kar lahko naredi le v primeru, ko ne potrjujemo njegovih predstav o svetu, to nima nobene povezave z nami. Če partner vpije na nas in mi to sprejmemo, kot, da nas nima rad, smo se s tem sami prizadeli, ni nas prizadel on. In če znotraj sebe vpijemo, da ne bi smel vpiti na nas, se tu začne bolečina, ne pa z njegovim vpitjem. Če nas vodi strah, ne moremo prejemati ljubezni, ker smo ujeti v misel o tem, da moramo za ljubezen nekaj storiti. Vsaka neprijetne misel nas ločuje od ljudi. Vsak neiskren »da« je zavrnitev sebe. Ko nas neka misel prizadene, je to znak, da ni resnična. Ko raziščemo svoje neprijetne misli in očistimo svoj um, se ljubezen začne zlivati v naše življenje in tega ne moremo preprečiti. Kadar ne iščemo priznanja zunaj sebe, ostanemo sami svoje priznanje. Če iščemo potrditev pri drugih, se ne počutimo prijetno v sebi. Partnerjeve napake, so naše napake, saj jih vendar mi projiciramo.
Dokler
manipuliramo s svojo partnerko, da bi nas imela rada, se prav v vsakem našem
dejanju skriva poizkus manipulacije, celo v tem, ko jo peljemo na večerjo. Ko
imamo sami sebe popolnoma radi, partnerki pa pri tem ni potrebno sodelovati,
naš »Ljubim te« nima skritih namenov. Brez motiva bolečina izgine. Ko pa smo
razmišljali o tem, kaj partnerka misli o nas smo doživljali svoj pekel. Ljubezni
ne moremo imeti, če jo zahtevamo. Mi smo ljubezen in dokler jo iščemo pri
drugih je ne moremo imeti. Ljubezen pravi: »Ljubim te ne glede na vse.« To pa
je edino zdravilo edini način, da smo povezani. Če mislimo, da bi moral biti
partner drugačen, kot je, potem ga ne ljubimo. Nemogoče je, da nas nekdo razočara. Verjamemo zgodbi, da nam
partner ne daje tistega, kar želimo in tako razočaramo sami sebe. Trpimo, ker
verjamemo, da nam v življenju nekaj manjka. V resničnosti imamo vedno vse, kar
potrebujemo. Ljudje mislijo, da jih bo odnos z nekom osrečil, vendar nam sreče
ne more dati nekdo drug ali nekaj, kar je zunaj nas. Smo ljubezen in tega niti
slučajno ne moremo spremeniti. Ljubezen je naša narava. Brez svojih zgodb smo
ljubezen.
Odnos predstavljata dva človeka, ki sta v
soglasju, ki so jima všeč iste zgodbe. Temu rečemo »ljubezen«. In ko se naš
partner ne strinja z našo sveto zgodbo, na katero smo stavili svojo identiteto,
se od njega ločimo. Ko verjamemo misli, da bi nas morali imeti drugi radi, si
zadajamo bolečino. Ljubezen in odobravanje drugih iščemo zato, ker domnevamo,
da nismo že dovolj popolni in celi. Edini odnos, ki bo imel kdaj kakršenkoli
pomen, je odnos, ki ga imamo s sabo. Če imamo radi sebe, imamo radi tudi osebo,
ki je vedno z nami. Če mislimo, da od ljudi potrebujemo ljubezen, postanemo
sužnji njihovega odobravanja. Iskanje ljubezni pri drugih je naporno in usodno.
V iskanju ljubezni izgubimo, kar je pristno. Ustvarjamo si lastno ječo, saj
iščemo to, kar že imamo. Za izpopolnitev
ne potrebujemo nikogar drugega. Ko se to zavemo nas vsi drugi ljudje
dopolnjujejo. Občutek prizadetosti nam ne more povzročiti drug človek. Le ko
verjamemo svojim mislim, si sami zadajamo bolečino. Vedno smo sami tisto, za
kar obsojamo druge, da so. Brez izjem. Lastna bolečina smo in lastna sreča.
Bodimo hvaležni, ko kdo stori nekaj,
kar želimo in ko to ne stori tega ne zahtevajmo od njega in to storimo sami. Ko
se odmaknemo od sebe k svojemu partnerju je to ločitev od sebe.
Ljudje pripovedujejo, da je sočutje,
ko čutimo bolečino drugega. Zakaj bi si nekdo, ki trpi sploh želel, da tudi mi
trpimo? Ta oseba raje vidi, da smo popolnoma prisotni in na razpolago.
Kadar verjamemo zgodbi, da nas je nekdo zapustil, to pomeni, da smo zapustili
sebe. Na ta način se ločimo od sebe. Poročeni smo s svojim notranjim glasom.
Ljubimo kraj od koder prihaja iskren da ali iskren ne. Ta kraj je naš resnični
partner. Vedno je z nami. In če rečemo »da«, ko resnica pravi »ne« se od tega
partnerja ločimo.
Ena sama oseba nam da izkušnjo, ki bi
jo lahko dobili od milijona ljudi. Obstaja le en um. Partner bo v nas oživel, v
vseh možnih kombinacijah in tako bomo spoznali sami sebe. Če se lahko naučimo
ljubiti osebo s katero smo to pomeni, da smo spoznali ljubezen do sebe.
Naš partner nima nič s tem, kako mi doživljamo ljubljenje. Dotaknemo se ga in mi pripovedujemo zgodbo, kaj to
pomeni. On se nas dotakne in spet pripovedujemo zgodbo kaj to pomeni, in na ta
način vzburimo sami sebe ali pa se odvrnemo od vzburjenja. Če ne bi imeli
zgodbe, bi v seksu uživali. Ali pa ne bi imeli spolnega življenja, pa bi prav
tako uživali.
Ljubezen ne izključuje prav nikogar,
zaobjame vse od morilca, posiljevalca, do svetnika ter do psa in mačke. S
partnerjem se ne moremo združiti, dokler se ne odpovemo prepričanju, da od
njega nekaj pričakujemo, in dokler se mu popolnoma ne prepustimo. Ko dosežemo
stanje, ko od partnerja nič več ne pričakujemo, je to kakor bi zadeli na
loteriji. Če od njega nekaj pričakujemo moramo raziskati svoje misli. Saj
vendar že imamo vse, kar potrebujemo, vsi imamo vse kar potrebujemo.
2 ZDRAVJE, BOLEZEN, SMRT
Telo ne razmišlja, nima čustev ali težav s samim seboj, ne napada samega sebe
in se samega sebe ne sramuje. Če nimamo misli, nimamo težav. Zmedeni smo, ker
verjamemo zgodbam, še preden jih raziščemo. Pripovedujemo zgodbo o svojem
telesu, ki jo nismo raziskali, in zato verjamemo, da nam težave povzroča telo
in da potrebujemo to ali ono spremembo, da bomo srečni. Vendar telo ne more
biti vzrok našega trpljenja. Naj pride bolezen ali zdravje, vse je prav.
Vse misli na
katere se navežemo, na prvem mestu stremijo k preživetju, potem k zdravju,
potek k udobju in potem k užitku. Pri vsaki zgodbi je
najpomembnejši del »jaz« in le tako lahko preživimo. Ko pa imamo svojo hišico,
avto, košček zemljice, si ustvarimo zgodbo, kako bi morali biti zdravi in v
udobju. Ko je za udobje poskrbljeno začnemo stremeti k užitku. Vsak užitek pa
predstavlja bolečino, ker nas skrbi, da ga bomo izgubili in se trudimo, da bi
trajal ali pa da ga bi bilo še več.
Pripovedujemo zgodbo, kako bi morali biti močnejši ali bolj zdravi. To počnemo
zato, da se nam ni treba zavedati, da smo že v popolnem stanju. Težava ni
nikoli v telesu. Težave imamo z mislimi, ki jim nedolžno verjamemo. Dokler ne
sklenemo miru s svojim največjim sovražnikom, kar so vedno naše misli, ne
moremo ljubiti svojega ljubega partnerja ali svojega dragocenega otroka. Če si
ne ustvarimo zgodbe, sploh ne moremo imeti problema. Lahko imamo le rešitev.
Če verjamemo svojim mislim, posiljujemo telo, ker govorimo, da bi moralo biti
lepše, bolj zdravo, večje, manjše, bolj debelo, bolj suho, mlajše ali močnejše.
Popolno telo popolnoma uničimo, zavržemo. Brez zgodbe smo svobodni. Miren um ne
pozna skrbi za telo. Če so naše misli zdrave, nam telo nikoli ne povzroča
težav.
Na svetu ni trpljenja, so pa zgodbe, ki nas prepričujejo v nasprotno. Raziščimo
svoje misli in to spoznajmo. Ozdravimo svoj um. Pridimo svojim prepričanjem
nasproti z razumevanjem.
Če zbolimo in bolezen sprejmemo to
še ne pomeni, da damo vse štiri od sebe in ne storimo nič. To bi pomenilo
zanikanje. Zagotovimo si najboljše zdravljenje, kar je mogoče. Zdravljenje bo
učinkovito, ko bomo do situacije razumevajoči in bomo uvideli vse dobre strani
svoje bolezni in bomo iz tega mirnega stališča naredili vse, da se pozdravimo.
Nič ni bolj poživljajoče, kot notranji mir.
Dokler ne
spoznamo, da sta smrt in življenje enaka, bomo želeli vse
dogodke nadzorovati, pri tem pa bomo vedno trpeli. Ko nimamo zgodbe, ki bi
oporekala resničnosti, nismo žalostni. Smrt je prav tako dobra, kot življenje
in se vedno zgodi na svoj način. Kadarkoli se mentalno upiramo resničnosti, smo
žalostni in navidezno ločeni. Ko končamo zgodbo žalost izgine. Resničnost – kot je, natanko takšna,
kot je v slehernem trenutku, je vedno prijazna. Od resničnosti se popolnoma
umaknemo, kadar verjamemo, da obstaja tehten razlog za trpljenje. Če verjamemo,
da je kakršnokoli trpljenje upravičeno, postanemo prvaki trpljenja in si ga
sami podaljšujemo. Noro je verjeti, da trpljenje povzroča nekaj izven uma.
Jasen um ne trpi. Trpimo le takrat, ko verjamemo neresničnim mislim. Kdor
ljubi, kar je, se veseli vsega; življenja, smrti, bolezni, izgube, potresov,
bomb, skratka vsega, kar bi um lahko poimenoval »slabo«. Prepričanja o smrti so
tista, ki nas na smrt prestrašijo.
3 OTROCI IN STARŠI
»Mame bi
morale imeti rade svoje hčere«. Je to res? To je zelo, zelo stara pravljica, še
iz časa dinozavrov. Kako pa vemo, da to ni res? Ker vsakič, ko ji verjamemo
boli. Ko misli verjamemo, živimo laž. Mi bi se morali imeti radi, to je naša
naloga.
Če mislimo,
da moramo imeti radi svoje otroke, potem smo v velikih težavah, saj nas tako
prepričevanje samo spravlja v sram in poskrbi za občutke krivde. Dokler ne
vzljubimo svojih otrok, nam jih ni treba imeti rad. Če raziščemo misli, se nam
ni treba več truditi, da bi bili nekaj, kar nismo. »Da bi bili srečni, morajo
biti srečni najprej naši otroci.« Ta misel pa ne zveni ravno ljubeče. Srečni bodimo s tem, kar smo. To je brezpogojna ljubezen.
Vsi si
želimo od staršev, da bi nas slišali in nas razumeli. Morda mislimo, da si
želimo kaj drugega v resnici pa si želimo le to. Vse, kar si želimo od staršev
si podarimo sami. Naša naloga je, da se ne vtikamo v zadeve svojih otrok, ampak
da jih imamo radi. Ko sovražimo sebe, sovražimo tudi svojo mamo. Če se imamo
radi, imamo radi tudi svojo mamo. Tako preprosto je. Nikogar ne moremo
razočarati in drugi ne morejo razočarati nas. Pripovedujemo zgodbo, da nam
nekdo ne daje tistega, kar si želimo in s tem razočaramo sami sebe. Ko nekaj
zahtevamo od svoje mame in nas zavrne, je to vse. Sami si moramo dati, kar
zahtevamo. Če nimamo mame, da nam bi pomagala, imamo sebe, da si pomagamo sami.
Prepričanje, da vemo, kaj je
najboljše za naše otroke, je boleče in brezupno.
Če se ne
mešamo v zadeve svoje družine, družinski člani opazijo, da imamo svoje stvari
urejene in da smo srečni in nam začnejo slediti. Večino svojih težav sploh ne
vidijo, saj se jih ob nekom, ki nima težav, ne morejo več oklepati. Naša
družina je projekcija našega razmišljanja, je naša zgodba in ne more biti nič
drugega.
Konec koncev
nimamo nobenega nadzora nad svojimi
otroci. Pravzaprav nimamo nadzora nad ničemer. Če verjamemo, da bi ga morali
imeti, pa vidimo, da da nimamo, postanemo depresivni. Če v odnosu z otroci
ostanemo prisotni, je to veliko obilje,
in če se ne vmešavamo v njihove zadeve, je to največja zasluga v življenju. Če
je naša sreča odvisna od sreče naših otrok, to pomeni, da so otroci naši talci.
Bodimo sami svoja sreča. Tako bomo njihov učitelj, oseba, ki zna srečno živeti.
Nič ni bolj dragocenega, kot v tem trenutku sprejeti svojega sina ali hči. To
je najdragocenejše dejanje.
»Moji starši
so odgovorni za moj miselni sistem in moje težave.« Je to res? Ne le mi smo
odgovorni za to. Imamo popoln nadzor. S takim načinom poglabljanja vase je
konec trpljenja, če seveda želimo biti svobodni.
Ko ljubimo, ljubijo tudi naši otroci. Brez
vsakršnega truda. Ko nekdo živi ljubezen mu bodo drugi zagotovo sledili.
Kakršni smo do svojega očeta in mame, takšni bomo tudi do svojega moža in
otrok, saj so bistvo pri vsem tem le prepričanja in ne ljudje.
Odprt um je edina pot k miru. Dokler
mislimo, da vemo kaj bi se moralo zgoditi in kaj ne ustvarjamo recept za
nesrečo. Če mislimo, da nam bi moral nekdo stati ob strani, potem si sam stojmo
ob strani. Vsakič, ko pomislimo, da bi nam morali starši stati ob strani boli.
Trpimo, ko mislimo, da bi morali biti tukaj pa so drugje.
Ne znamo se spreminjati, ne znamo odpuščati in ne znamo biti iskreni. Vedno čakamo, da bo to storil
najprej kdo drug. Mi smo tisti, mi smo tisto edino upanje, saj se drugi ne bodo
spremenili, dokler se ne spremenimo mi.
4 DELO IN
DENAR
Denar si želimo, da bi kupili srečo. Vendar
denar sploh ni tako pomemben. Srečni smo lahko z denarjem ali brez njega. Ko na
denar nismo več navezani sam priteka k nam.
Ne navežemo
se na stvari, temveč na zgodbe o njih.
Svoboda je nekaj, kar si vsi želimo in je
nekaj kar že vsi smo. In ko enkrat raziščemo svoje misli, smo pri svojem delu
lahko ambiciozni, kolikor želimo, postavljamo si lahko neverjetno cilje, saj
nam ne more spodleteti. Spoznamo, da je najhujše, kar se zgodi le misel.
Bi si z
denarjem radi zagotovili popolno varnost?
Brezupno! Banke lahko zgorijo, državo lahko napadejo, ljudje lažejo, ne držijo
obljub, prirejajo pogodbe v svojo korist. Zato je naša želja popolnoma nesmiselna.
Nikoli ne potrebujemo več denarja, kot ga že imamo. Ko to razumemo, ugotovimo,
da imamo že vso varnost, za katero smo mislili, da jo bo prinesel denar. S tega
stališča je veliko lažje služiti denar. Denar pride k primernemu lastniku. Bogastvo in revščina sta v glavi. Lahko smo bogati z desetimi evri ali revni z
milijardo evri. Namesto da bi pazili nase, pazimo le na svoj denar. Mislimo, da
bomo zase že poskrbeli, ko bomo imeli dovolj denarja in ko bo ta na varnem.
Potem bomo srečni. In »potem« nikoli ne pride.
Smo
prepričani, da je naše najvišje dobro, da smo umetniki? Nočemo biti zadovoljni
s poklicem, ki je manj veličasten od umetniškega, in ko dobimo službo, jo sovražimo, saj mislimo, da
le zapravljamo čas, dokler se res ne posvetimo svoji umetnosti. Tako vedno
živimo v prihodnosti in nikoli nismo prisotni. Kdo bi bili brez zgodbe, da
moramo postati poklicni umetnik? Bili bi blaženi, da bi obračali pleskavice ali
drgnili tla. Resnica je, da službo za katero mislimo, da jo sovražimo, v
resnici ljubimo. To je prava služba za nas, če seveda pozabimo na svoja
prepričanja. Kako to vemo? Ker to službo imamo. Prepričanje, da moramo v
službo, naše življenje spreminja v pravo bojišče. Lahko pa bi zjutraj vstali,
preprosto šli v službo, šli bi in sicer v miru, delo pa nam bi bilo v užitek.
Ko oporekamo resničnosti pa se misli nakopičijo, pisarna pa postane mučilnica.
Naša naloga ni služenje denarja, temveč svoboda.
Ko bomo
naslednjič, dali otrokom denar, se zavedajmo, da dati pomeni dobiti. To
je največ, kar lahko dobimo. Če pričakujemo, da bodo hvaležni smo darilo že
izgubili.
Ker ima šef
jasen um, ga imajo tudi zaposleni. Več jasnosti ko vnesemo v podjetje, več jo
bomo dobili nazaj. Naše zaposlene mora to privlačiti, čeprav se tega ne
zavedajo. Šef ob katerem so ljudje lahko to, kar so, je nekaj najbolj
učinkovitega za podjetje.
Lahko delamo
v okrepčevalnici in zaslužimo minimalno plačo, in če smo pošteni do sebe in
brez kakršnihkoli prepričanj, kako naj bi bilo, lahko sčasoma postanemo lastnik
cele verige takih prodajaln. Taka poštenost ljudi privlači, ne moremo jo kupiti
z denarjem, zato so pripravljeni ponuditi karkoli, le da bi ostali v vaši
bližini.
Ko mislimo,
da bi bili bolj srečni, če bi imeli
več denarja, postanemo nesrečni. Naše življenje se ustavi, ker čakamo na denar.
Neurejen um
pomeni neurejeno življenje. Delajmo na umu in življenje se bo preobrazilo.
5
SAMOURESNIČENJE
Z
raziskovanjem misli bomo spoznali, kako navezanost na prepričanje ali zgodbo povzroča trpljenje. Pred zgodbo je mir.
Potem se pojavi misel, ki ji verjamemo in mir izgine. Takoj, ko občutimo
napetost, zgodbo raziščemo in spoznamo, da ni resnična. Občutek nam pove, da s
tem, ko verjamemo misli, oporekamo resničnosti. Ko ugotovimo, da verjamemo laži
in opazimo, da živimo, kot bi bila ta laž resnica, postanemo prisotni zunaj
zgodbe. Ljubimo kar je, zato ker boli kadar se prepiramo z resničnostjo. Nobeno
prepričanje na svetu je ne more spremeniti. Kar je, je.
Strah ima le dva razloga. Eden je misel,
da bomo izgubili, kar imamo, drugi pa je misel, da ne bomo dosegli tega, kar
želimo. Prav nič, kar potrebujemo, nam ne more biti odvzeto, in nihče ne more
nikdar imeti tega, kar potrebujemo mi. Potreba
po nečem je le zgodba, ki jo pripovedujemo. Je laž, ki nam povzroča trpljenje
in nas loči od nas samih.
Fizični problemi še nikoli niso obstajali so
samo mentalni.
Prepričanje, da smo nekaj drugega in da smo
karkoli manj od ljubezni, boli. Svet
je naša predstava o njem. Zunanjost in notranjost sta vedno skladni, sta odsev
druga druge. Svet je zrcalna podoba naših misli. Če smo v sebi kaotični in
zmedeni, potem je tak tudi naš zunanji svet.
Če mislimo,
da vemo, kaj je dobro za nekoga drugega, potem se ne brigamo zase. Rezultat so
zaskrbljenost, tesnoba in strah.
Naša odločitev ne more biti napačna, lahko
pa doživimo zgodbo o tem, kako smo se napačno odločili.
Zgodba je
trpljenje. Ko misli raziščemo, zgodbe ni. Svoboda
je možna sleherni trenutek. Življenje postane tako preprosto, ko ljubimo, kar
je. Svet je natanko takšen, kot mora biti. Vedno bomo dobili tisto, kar
potrebujemo in ne tistega, kar mislimo, da potrebujemo. Potem ugotovimo, da je
tisto, kar potrebujemo, ne le tisto, kar imamo, temveč tudi to, kar želimo.
Potem si želimo le še tisto, kar je. Tako vedno zmagamo. Vse se dogaja ob
svojem času in nad tem nimamo nadzora. Nikoli ga nismo in nikoli ga ne bomo
imeli.
Če nas
notranje delo navdušuje, potem se bomo veselili najhujšega, ker vemo, da ne
obstaja niti ena težava, ki je ne bi zmogli rešiti v sebi.
Komentarji
Objavite komentar