[psi] (mnenje in vsebina knjige, avtor Eros)


Prvič sem se s knjigo srečal leta 2012, ko sem prebral samo opis na uradni spletni strani. Rekel sem si jaz že ne bom tega bral. Vse okoli knjige se je slišalo preveč pompozno. Potem pa je prijatelj odkril knjigo in jo tudi prebral. Od takrat nisem imel miru pred knjigo. Vsak pogovor je potekal okoli te knjige. Zato sem se tudi sam odločil, da jo vzamem v roke in jo preberem. Kljub enostavnim zgodbam sem potreboval, kar tri mesece da sem jo prebral do konca. Ker dosti berem in sem prebral vsebinsko dosti zahtevnih knjig me je to presenetilo. Določena poglavja so me vsebinsko prav šokirala. Prišel sem do določenih spoznanj o sebi, ki ti odprejo pogled na svet.

Knjiga razkriva sedem nenavadnih dokazov o Življenju. Avtor pravi, da je knjiga ogledalo naše psihe in jo vsak posameznik dojema drugače. Glavni lik knjige je Eros. Mladenič, ki zaradi razočaranja v ljubezni pobegne od doma. Po naključju se znajde v nenavadnem svetu. Tu sreča psa, ki je prispodoba za Življenje. Ta mu razkrije prvo skrivnost od sedmih nenavadnih dokazov o Življenju. To spoznanje odpravi njegovo bolečino. In zato Eros Življenju dolguje vrnitev ljubezni. V nadaljevanju se znajde v dvanajstih različnih svetovih, ki predstavljajo dvanajst različnih človeških značajev. Zgodba omogoča bralcu vpogled v svet lastnih misli, vrednot in predstav o sebi in drugih. Razkriva kako ima vsak človek različen pogled na svet.

Knjiga je odlična in jo priporočam vsakemu, ki rad bere. Po mojem mnenju je to knjiga za večkratno branje, tako kot dober film, ki ga lahko večkrat pogledamo. Njeno pravo vrednost pa bo pokazal čas.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ozdravimo čakre (povzetek knjige, avtor Marion McGeough)

Pred zoro (Before Sunrise) (vsebina filma)

Revni milijonar (Slumdog Millionaire) (vsebina filma)

V imenu očeta (In The Name Of The Father) (vsebina filma)

Kvadrant denarnega toka (povzetek knjige, avtor Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter)

Reševanje vojaka Ryana (Saving Private Ryan) (vsebina filma)

Django brez okovov (Django Unchained) (vsebina filma)

Čuječnost (povzetek knjige, avtor Mark Williams, Danny Penman)

Zgodba o psu (Hachi: A Dog's Tale) (vsebina filma)

12 let suženj (12 Years a Slave) (vsebina filma)