Neskončna modrost akaških zapisov (povzetek knjige, avtor Lisa Barnett)


Človeštvo se nahaja na edinstveni točki v svoji zgodovini. Medtem ko svetovno prebivalstvo sega čez sedem milijard, so pred nami izzivi, s katerimi se na tem planetu še nikdar nismo soočili. Zdaj je morda, kot kadarkoli prej, potreben vodnik, ki nam pomaga najti pot. Akaški zapisi so ravno to – vodnik h kateremu se človeštvo lahko zateče. Ogromna kraljestva informacij segajo od svetih zapisov zgodovine kozmosa do potovanja vsake posamezne duše.

Ne glede kako mlada ali stara duša smo naš akaški zapis vsebuje vse naše misli, čustva, ravnanja in dejanja iz vsakega preteklega življenja. Vsakdo ima svoje lastne mojstre, učitelje in bitja, ki samo zanj beležijo te podatke. Modrost v zapisih počisti karmo in sprošča vzorce prežete z negativno energijo. Akaški zapisi so enostavno dostopni in nam lahko pomagajo pri razumevanju naše dušne poti. Bitja svetlobe nam želijo pomagati. Zaradi svojega velikega poguma, da smo se odločili inkarnirati  v tej dimenziji smo spoštovani, cenjeni in ljubljeni.


Akaški zapis nam omogoča videti svet iz precej drugačne perspektive, kot ga zaznava večina ljudi. Kot ljudje se zelo hitro ujamemo v dnevne drame in turbulentne energije naše zemeljske ravni. Ko začnemo dostopati do akaškega zapisa, se energijsko dvignemo na popolnoma nov nivo. Občutek je, kot bi na Zemljo gledali z letala od koder so vsi problemi videti manjši. Iz te perspektive je lažje videti zakaj smo si izbrali določene izzive v življenju. Tako se začnemo zavedati priložnosti za rast. Del igre je da pozabimo vse, kar smo vedeli preden smo se utelesili, kot človek. In da izkusimo življenje ter se spomnimo kako veličastno božansko bitje smo. To je igra, ki jo igramo vsi na Zemlji.

Čeprav smo v življenju doživeli že veliko travm in imamo mogoče občutek žrtve, nam akaški zapisi dajo širši pogled na travme. Recimo, da imamo nasilnega očeta in imamo nalogo, da se naučimo odpuščati. Tako lahko vidimo, da nam je oče v pomoč, da se naučimo odpuščati. Na številne razsvetljene mojstre trenutno vpliva dušna pogodba, sklenjena s poslanstvom vzpostavljanja harmonije moških/ženskih energij na Zemlji. Eden od odgovorov zakaj je duša prišla na Zemljo, je, da se uči in raste iz svojih izkušenj. Bitja svetlobe pravijo, da marljivo delo z akaškimi zapisi vodi k razsvetljenju. Bolj višamo vibracijo ob pomoči učenja bolj se prebujamo in ustvarjamo poglobljen pogled na svet in življenje v njem. Akaška bitja svetlobe pojasnjujejo energijo naših prednikov na način, da se vse, kar so doživeli, čutili in naredili, prenese skozi naš DNK ter vpliva na nas v tem življenju. Seveda nismo soočeni z vsemi izzivi naših prednikov, vendar samo s tistimi, ki nam omogočajo izpolnitev dušne pogodbe v našem sedanjem življenju.


Tako kot druge težave pa imajo tudi zdravstveni izzivi mnogo ravni. Bolečina, ki jo čutimo morda celo ni naša, saj na nas – pozitivno in negativno – vplivajo energije drugih ljudi. Zato je pomembno postaviti zdrave meje. Zdravstvene težave se pojavijo, kadar ne sledimo svoji dušni poti. Težave s težo se lahko pojavijo, zaradi zaobljube, da nikoli več ne bomo stradali. Ali na primer izziv, da bomo ne glede na zunanji videz samozavestni in se bomo dobro počutili.

Molitve lahko uporabljamo tako zunaj, kot znotraj zapisa.
   
MOLITEV ODPUŠČANJA

Božanskost, Duh, Vir, prosim, pomagajte mi vzpostaviti občutek odpuščanja komur koli ali čemer koli, kar me je prizadelo, zavedno ali nezavedno, od začetka časa do sedanjega trenutka. Zdaj jim odpuščam in sproščam energijo iz preteklosti.


Božanskost, Duh, Vir, prosim, pomagajte mi vzpostaviti občutek odpuščanja sebi za kakršne koli bolečine, ki sem jih povzročil drugim, zavedno ali nezavedno, od začetka časa do sedanjega trenutka. Zdaj si odpuščam in sproščam energijo iz preteklosti. 


Božanskost, Duh, Vir, prosim, pomagajte mi vzpostaviti občutek odpuščanja sebi za kakršne koli bolečine, ki sem jih povzročil sebi, zavedno ali nezavedno, od začetka časa do sedanjega trenutka. Zdaj si odpuščam in sproščam vso energijo preteklosti.


Pozivam milost in moč odpuščanja, da preoblikujete moje telo, um in srce, ko se vračam v stanje Božanske nedolžnosti. In tako je.

Fascinantno pri akaških zapisih je, da so neskončni. Če nas tema zanima pomeni da smo zelo starodavno bitje in je naš zapis obsežen. Bitja svetlobe nam pomagajo pri zdravljenju sebe, svoje karme, svojega življenja in dušne pogodbe. Pomembno je da smo pri delu z akaškimi zapisi ozemljeni. To nam pomaga v sedanji trenutek, da ne živimo v preteklosti ali prihodnosti.


MEDITACIJA ZA OZEMLJITEV

Zaprimo oči. Predstavljajmo si zmaja v obliki telesa z dolgim repom, ki leti nad našo glavo. Zgrabimo zmajev rep in ga nežno potegnimo navzdol v svoje telo. Predstavljajmo si kako potuje navzdol do nožnih prstov in polni naše telo. Rep postane ozemljitveni kabel. Rep začne rasti daleč, globoko v središče Zemlje. Oglejmo si rep, kako se ovija okrog jedra Zemlje. Občutimo, kako smo polni energije. Obsedimo s tem občutkom nekaj minut.

Razmislimo, zakaj nas je srce poklicalo k delu z akaškimi zapisi. Namenimo nekaj trenutkov razmisleku o tem in nato zapišimo od tri do pet odgovorov. Nato napišimo še tri do pet stvari, ki jih želimo prejeti od akaških zapisov(Želimo očistiti preteklo karmo? Razrešiti težavo z družinskimi člani? Se ukvarjati z zdravstveno težavo?)


NAVODILA ZA DOSTOP DO NAŠEGA AKAŠKEGA ZAPISA

1. Bodimo prisotni in zavestno v telesu. Kadar je le mogoče imejmo odprte oči.

2. Za odpiranje akaškega zapisa uporabimo svoje ime in priimek.

3. Molitve vedno preberimo, ni se jih treba zapomniti.

4. Imejmo jasen cilj pri svojem prizadevanju za odgovore, saj to poglobi naše sprejemanje informacij. Koristno je da zastavimo pet do sedem vprašanj o določeni temi, v katero se želimo poglobiti.

5. Odgovornost za lastno integriteto med delom v akaških zapisih je ključnega pomena. Postavljamo lahko le vprašanja zase.

6. Ne učimo molitev akaških zapisov nikogar brez ustreznega treninga za učitelje. Lahko pa nekomu podarimo, knjigo in se iz nje sam uči.

7. Priporočljivo je, da svoj akaški zapis en mesec odpiramo vsak dan in v dnevnik zapisujemo uvide.

8. Alkohol in druge droge znižujejo našo vibracijo. Zato je dobro da se vzdržimo odpiranja svojega zapisa, dokler ne preteče dovolj časa, da se vse substance odstranijo iz našega telesa. Zdravila na recept so sprejemljiva.

9. Ne vozimo avtomobila z odprtim zapisom. Bitja svetlobe z nami večinoma niti ne bodo govorila med vožnjo.


NAVODILA ZA UPORABO MOLITVE ZUNAJ AKAŠKEGA ZAPISA

Informacije prejmemo intuitivno z uporabo svoje jasnovidnosti.


1.       Preberimo molitev.

2.       Zastavimo si vprašanja od eno do štiri.

3.       Zapišimo v dnevnik, kaj čutimo, prejemamo in doživimo.


Molitev zunaj zapisov:

Božanska bitja svetlobe in brezpogojne ljubezni, pomagajte mi, da se popolnoma osredotočim na ta trenutek, ko ustvarjam ta sveti prostor. Prosim, obdajte me s svojo ljubeznijo in mi dovolite potovati do najvišjih raven akaše, ki so mi dostopni danes.


Kralji, Mojstri in Učitelji, prosim vas, da mi pokažete, kako je biti pretočen kanal mojega akaškega zapisa.


Bitja svetlobe, prosim, vodite me k moji najgloblji resnici. Podprite me pri zdravljenju in sproščanju ustrezne karme in pogodb, ki so me pripeljale v to življenje. Izrekam vam veliko zahvalo za vašo božansko ljubezen, podporo in zaščito na tem potovanju.

Nato odgovorimo na naslednja vprašanja:


1.       Kako se moje telo počuti ob prebiranju te molitve?

2.       Ali obstaja čustvena povezava s to molitvijo? Ali jo čutim v svojem srcu ali intuitivno?

3.       O čem razmišljam? Kam se moj um usmeri?

4.       Ali ob branju te molitve vidim kakšne podobe ali slike?


DELO ZNOTRAJ ZAPISOV - AKAŠKI MOLITVENI SISTEM SPOZNAVANJA MODROSTI

Pomembno je, da med delom z zapisi ne občutimo obveze. Občutek, da moramo odpreti zapise ter zastavljati vprašanja zanika modrost in brezpogojno ljubezen, ki nam jo nudijo bitja svetlobe.

1. Določimo svoj namen.


Pomembno je, da smo popolnoma odprti za modrost in zdravljenja ob pomoči akaških zapisov. Pri tem pomaga naslednja molitev.


Molitev z namenom jasnosti:

Kralji, Mojstri in Učitelji, prosim, pomagajte mi odstraniti vse, kar mi ne služi več, vključno s skritimi prepričanji, predsodki, zastarelimi vzorci, programi, blokadami in omejitvami, da bom lahko danes dostopal do jasnih informacij akaškega zapisa. Tukaj sem z namenom, da delam v imenu Božanskega. Očiščen sem energij drugih ljudi in sem poln božanske energije. Informacije se prosto gibljejo vame in skozme.


2. Uporabimo naslednjo molitev.


Enkrat glasno preberemo molitev tako, kot je zapisano. Nato jo dvakrat po tiho ponovimo in uporabimo svoje trenutno uradno ime na mestih, kjer sta uporabljena zaimka jaz in moj.

Molitev akaškega zapisa:


Božanska bitja svetlobe in brezpogojne ljubezni, pomagajte mi, da se popolnoma osredotočim na ta trenutek, ko ustvarjam ta sveti prostor. Prosim obdajte me s svojo ljubeznijo in mi dovolite potovati do najvišje ravni akaše, ki so MI dostopne danes.


Kralji, Mojstri, in Učitelji, prosim vas, da mi pokažete, kako je biti pretočni kanal MOJEGA akašnega zapisa.


Bitja svetlobe, prosim, vodite me k MOJI najgloblji resnici. Podprite me pri zdravljenju in sproščanju ustrezne karme in pogodb, ki so me pripeljale v to življenje. Izrekam veliko zahvalo za vašo božansko ljubezen, podporo in zaščito na tem potovanju.


3. Zastavimo več vprašanj, povezanih z izbrano temo.


4. Napolnimo se s svojo energijo s pomočjo naslednje molitve.


Molitev, da se napolnimo z najvišjo akaško energjo:

Prosim, napolnite me z informacijami akaškega zapisa, ki so v moje najvišje dobro, ter z najvišjo fizično ravnjo energije in informacij, kar jih lahko zdaj ponotranjim. Hvala za vaše današnje zdravljenje.


5. Ko zaključimo, zapremo svoj akaški.


Koristno je če rečemo: »Nameravam zapreti svoje zapise. To je resnica. Za zdaj jih zapiram v svojem eteričnem telesu in v svojem srcu. Imam prost vstop, kadar koli želim. Varno je, da zaklenem svoj zapis.«


Sklepna molitev akaškega zapisa:


Hvala draga Bitja svetlobe, za brezpogojno ljubezen, modrost informacije in zdravljenje, ki sem jih danes prejel.


Prosim, pomagajte mi, da se popolnoma vrnem v svojo človeško celovitost v vseh dimenzijah, časih in ravneh. Prosim, pomagajte mi, da z lahkoto in milostno sprejmem informacije in zdravljenje, ki sem jih prejel.


Prosim vas, da za zdaj zaprete in zaklenete zapis [naše ime].


Tako je. Amen, amen, amen.

PISANJE DNEVNIKA

Pisanje dnevnika je mogočno orodje, ki nam omogoča prepoznati naš osebni in duhovni potencial. Med delom v našem akaškem zapisu pridobimo ogromno količino informacij, ki si jih je težko zapomniti. Zato jih lahko zapišemo in jih kasneje ponovno preberemo ter dobimo globlji pogled v njihov pomen. Z beleženjem in s ponovnim branjem zapiskov lahko odkrivamo, kdo v resnici smo. Pisanje dnevnika bo pomagalo razjasniti v kaj verjamemo in kaj želimo narediti s svojim življenjem. Ponovno prebiranje dnevnika je svojevrstna potrditev. Opomni nas, koliko smo zrasli in kaj vse smo premagali in tudi kaj vse moramo narediti, da ostanemo v sozvočju s svojimi nameni. Spomni nas koliko podpore je na voljo še posebej, ko se prebijamo skozi težke trenutke. Vprašanja lahko predhodno zapišemo v dnevnik.


MEDITACIJA PONOVNEGA PRIDOBIVANJA SVOJE ENERGIJE

Začnemo z dihanjem. Naredimo tri globoke vdihe. Ob prvem napolnimo svoje telo od konic svojih prstov vse do vrha glave. Globoko in popolnoma izdihnemo. Ob drugem vdihu napolnimo svoj trebuh, dokler se do konca ne razširi, nekaj trenutkov zadržimo in nato počasi izdihnemo. Ob tretjem vdihu se osredotočimo na področje srca in dovolimo, da se naše srce odpre in razširi, da lahko dihamo v miru in radosti. Izdihnemo, da sprostimo kar koli, kar nam v tem trenutku več ne služi ali pa preprečuje, da bi občutili mir in radost, ki smo ju pravkar vdihnili v svoje srce.

Nato priprimo oči in pustimo telesu, da se popolnoma sprosti na stolu. Povabimo našega duha, da se popolnoma spusti v naše telo. Občutimo božansko podporo, ki nas obdaja, ko se povežemo z Materjo Zemljo pod našimi nogami. Zahvalimo se Zemlji, da nas podpira, ko hodimo po njej, prav vsak dan, ko se premikamo naprej na svojem potovanju.

Kjer koli živimo, se povežimo in uživajmo zemljo pod nogami ter zaprosimo, da bi začutili zemljino energijo, kako teče skozi naše noge v naše telo. 


Zdaj si predstavljajmo, da je nad našo glavo veliko zlato sonce, približno velikosti košarkarske žoge. Medtem ko se sonce vrti in vrti, določimo namero, da priklicuje nazaj vso našo lastno energijo – vso energijo, ki smo jo pustili razpršeno po svetu.

Predstavljajmo si, da se ta zlata krogla še naprej vrti nad našo glavo. Ter privablja nazaj vso našo pozitivno in ljubečo energijo, ki smo jo razpršili in pustili za sabo. Energija se združuje z zlatim soncem. Bodimo pozorni na to kar občutimo.

Pustimo, da se velika zlata krogla vrti, globoko dihajmo in občutimo ali opazujmo kako se energija ponovno vrača v zlato sončno kroglo. Zlato sonce privabi našo nazaj kot magnet. Ko se energija približuje soncu, se spremeni v prelepo, zlato, tekočo sončno svetlobo in ta tekoča sončna svetloba se prelije navzdol v našo kronsko čakro. Ob vračanju se naša energija spreminja v najvišjo in najbolj zlato vibracijo, ki se vrača domov v naše telo, v naše energijsko polje, v našo avro. Opazujmo kako se čudovito zlato sonce spreminja v kroglo tekoče, zlate svetlobe. Zlata krogla se stopi v vaše telo in morda bomo začutili toploto, ki preplavlja telo.

MOLITEV ZA TELESNO ČIŠČENJE


Božanska Mati, Oče, Boginja, Bog in Bitja svetlobe mojega akaškega zapisa, prosim, objemite me in me podprite, ko se odpiram prejemanju zdravljenja in čiščenja na večdimenzionalnih ravneh. Prosim odstranite kakršne koli blokade, ki mi več ne služijo, iz katerega koli časa, prostora ali dimenzije. Prosim nadgradite moje fizično in eterično telo, da bom lahko sprejel več svetlobe. Prosim, odklenite, sprostite, očistite in podprite moje večdimenzionalno srce na vseh ravneh in dimenzijah. Prosim, pomagajte mi doseči odpuščanje v vseh časih in prostorih ter očistite vso s tem povezano karmo. Iz srca se vam zahvaljujem za vašo božansko ljubezen, modrost in milost. Amen.

MOLITEV ZA ČIŠČENJE ENERGIJ DRUGIH LJUDI


Mati, Oče, Boginja, Bog, prosim, pomagajte mi očistiti in sprostiti vse zunanje energije, ki so v mojem telesu, avri in energijskem polju. Prosim, pošljite jih nazaj k osebi, od katere so prišle. Ali pa jih pošljite Božanskem viru, da jih pretvori v najvišje dobro vseh. Napolnjen sem z mojo najčistejšo energijo in najvišjo vibracijo, kar jih lahko trenutno imam.

MOLITEV ZA ČIŠČENJE ENTITET IN ENERGIJSKIH VZORCEV

Pozivam nadangela Mihaela in njegove legije, da se pridružijo akaškim bitjem svetlobe in božjemu viru. Prosim, obdajte me s svojo svetlobo in ljubeznijo ter me varujte in ščitite, ko ukažem sprostitev vseh energij, motenj, misli, občutkov, vzorcev, programov in vtisov v vsem času in prostoru, v vseh dimenzijah in na vseh ravneh ter v vseh prostorih in nivojih, ki niso v sozvočju z mojim najvišjim akaškim načrtom. Naj zapustijo moje telo, misli in energijsko polje zdaj. Bitja svetlobe, prosim, odstranite in prenovite to energijo v najvišje dobro vseh. Prosim, napolnite me z informacijami akaškega zapisa, ki so v moje najvišje dobro, ter z najvišjo fizično ravnjo energije in informacij, kar jih lahko ponotranjim. Hvala za vaše današnje zdravljenje.

MOLITEV ZA USKLAJEVANJE S SVOJO DUŠO


Duh, Vir, Vesolje, prosim, pokažite mi, kakšen je občutek biti najvišji, najsvetlejši, najobsežnejši in usklajeni jaz, kar sem jih lahko danes. Prosim, odprite moje srce spoznanju resnice o moji božanskosti in mi dovolite prejeti vse dobro, kar je znotraj in zunaj. Prosim vodite me pri vseh nadaljnjih korakih lahkotnega in milostnega doseganja obilja v vseh pogledih.

ZDRAVLJENJE STRAHU


Eden izmed najpogostejših sprožilcev pri ljudeh je strah. Nekateri od nas imamo veliko strahov, drugi samo nekaj. V vsakem primeru strah ovira našo sposobnost živeti ljubeče življenje, polno obilja. Na zavedni ravni se zavedamo nekaterih strahov. Mnogi pa so nezavedni. Strahovi iz preteklih življenj vplivajo na nas, pri čemer resnično ne vemo, zakaj. Resnica je, da vsi nosimo določene čustvene bolečine in brazgotine, ki so posledica travm iz preteklih življenj. V to življenje smo prišli, da bi ozdravili in očistili vse te težave ter, da bi lahko polno živeli in ljubili. Vse tovrstne energije lahko ozdravimo tako, da staro energijo pomešamo z višjo vibracijo akaškega polja energije, ko delamo v akaških zapisih. Ko nekatere energije ozdravimo pri sebi jih prav tako pozdravimo pri drugih, saj smo vsi eno.

VPRAŠANJA, KI NAM POMAGAJO POGLOBITI NAŠE DELO Z AKAŠKIM ZAPISOM

1. Ali obstaja še kakšno vprašanje, ki bi ga moral vprašati, ali obstaja drugačen način, kako naj zastavim vprašanje?


2. Ali obstajajo blokade in energije, ki jih moram počistiti v zvezi s tem vprašanjem?


3. Ali potrebujem več informacij o tem vprašanju?


4. Ali obstaja kaj, česar jaz ne vidim?
5. Kaj omejuje moj pogled na to temo?


6. Ali sem pod vplivom česa zunaj sebe, kaj vpliva na to, kako vidim to težavo ali se poistovetim z njo?


7. Ali obstaja drugačen ali lažji način, kako pogledati na to težavo?


8. Ali imam mnenje o tej temi ali situaciji, ki mi ne služi?


9. Ali imam pričakovanje o tem, kakšna naj bi bila po mojem mnenju resnica o tej tematiki ali problemu? Če da, kakšno je?


10. Ali me moj ego, um ali čustva blokirajo pri jasnem razumevanju prejetih informacij?
11. Ali obstaja nekaj, kar moram storiti za izboljšanje svojih odnosov z drugim?


12. Ali me strah blokira pri poglabljanju v to temo ali težavo? Če da, kako ga lahko očistim?


13. Katere informacije sem pripravljen sprejeti o tem vprašanju?


14. Ali si kaj zanikam? Če da, kako lahko to obidem?


15. Kaj je moja primarna težava v tem trenutku in kako blokira jasnost mojega pogleda na to temo ali težavo?

16. Ali obstaja nekaj ali nekdo, ki sem mu v preteklosti predal svojo moč, kar ima negativen vpliv na to kako gledam na to temo, se z njo poistovetim ali jo razrešujem?


17. Kdo me je prepričal, da ne morem dostopati, do tega področja življenja?


18. Ali obstaja kaj prikritega, neznanega ali zatrtega, kar bi moral zdaj vedeti oziroma kar me ovira pri spoznavanju tega, kar bi moral vedeti?

19. Kako lahko razrešujem to težavo, izziv ali potrebo z večjo lahkoto ali milostjo?


20. Zakaj me je strah tega, kdo bom postal, ko razrešim težavo?

21. Ali obstaja sistem prepričanja ali niz idej, ki mi več ne služijo in mi preprečujejo živeti srečno življenje?


22. Kaj je moj največji izziv ali strah v tem trenutku? Kaj je vzrok za to? Katere stvari mi ga lahko pomagajo razrešiti? Česa se lahko naučim iz tega?


23. S katerimi talenti sem prišel v to življenje, ki jih bom morda moral uporabiti za svojo nadaljnjo rast, posel ali razmerje?


24. Ali v mojem življenju obstajajo odnosi, ki niso v moje najvišje dobro?


25. Katere stvari mi lahko pomagajo pri starševstvu in/ali v zakonu?


26. Kaj je skrita težava v mojem odnosu z mojo/mojim [mamo, šefom, zakoncem itd.]?


27. Kaj moram vedeti o tej situaciji? Kako jo lahko ugodno razrešim?


28. Kakšno sporočilo mi želijo moja bitja svetlobe predati v tem trenutku?


29. Ali obstajajo ponavljajoči se vzorci ali vedenja, ki jih moram obravnavati?


30. Ali obstaja lekcija ali cilj, ki se ga moram naučiti ali ozavestiti?

VAJA ZBIRANJA MODROSTI IZ PRETEKLIH ŽIVLJENJ


Naredimo nekaj globokih vdihov, pri čemer vdihujmo globoko v celotno fizično telo, od vrha glave, do konic prstov na nogi. Med globokim dihanjem si predstavljajmo, da je čudovit pomladni dan in hodimo ob podeželski cesti, in ko hodimo po tej cesti pred seboj vidimo gozd. Ko se počasi napotimo proti gozdu, se zavedamo, da počasi stopamo nazaj v čas. Z vsakim korakom, ki ga naredimo, gremo korak nazaj v času. Prišli smo do roba gozda. Zazremo se v drevesa in stopimo na ozko pot. To je čudovita pot, obložena z listjem in mahom, in čeprav pod drevesi ni svetla, daje občutek velike varnosti. Dan je zelo topel in ob hoji globoko v gozd se počutimo omamno in mirno.


Ko hodimo po poti se še naprej vračamo nazaj v času, pogledamo levo in globoko v gozdu zagledamo nekaj luči. Pogledamo še na desno in prav tako vidimo še več luči, ki se lesketajo med drevesi. Zagledamo nekaj gostih zaplat gozda, potem pa tu in tam med drevesi vidimo lesketanje luči. Nekatere so kot baterijske lučke, druge kot svetloba tabornega ognja. Nadaljujmo hojo po cesti. Ob hoji skozi gozd hodimo mimo mnogih, mnogih, mnogih preteklih življenj, ki smo jih živeli; še naprej se oziramo na levo in potem na desno. Videli smo že ta življenja; videli smo že te luči. Počutimo se varno, in ko nadaljujemo hojo, zagledamo luči vasi, ki se bleščijo v daljavi. Morda bomo zaslišali petje ali smeh, ki prihaja iz gozda. Vse to so pretekli časi, v katerih smo živeli. Morebiti bomo slišali družine, ki smo jih imeli. Vidimo jih, občutimo jih, vemo, da so tam zunaj.

V tem gozdu smo, globoko, globoko v preteklosti. Čutimo se poklicani, da obiščemo eno teh prejšnjih življenj. Torej zavijmo proti luči po naši izbiri ali proti nekemu petju; proti zgradbi ali vasi ali nekemu smehu. Nekaj pritegne našo pozornost, zato gremo globlje v gozd, pri čemer občutimo, da smo varni, čutimo, da smo vedno vodeni, varovani in zaščiteni na teh potovanjih.

Ko pridemo na čistino, se pred nami odvije življenje. Doživimo to življenje – je čudovito življenje, ki odgovarja naši nameri. Morda je bilo napolnjeno s prijatelji in z družino, lahko pa je bilo zelo samotno. Zaužijmo izkušnjo, ki nam jo življenje ponuja. Prosimo bitja svetlobe in akaške učitelje, da nam prinesejo modrost in darila tega življenja. Ta darila lahko pridejo k nam od ljudi, ki pojejo za nas, nas hranijo s čudovitim obedom ali nas objamejo. Spojimo se z Materjo naravo, okopajmo se v toku ali splezajmo na goro, da prejmemo svoje darilo. Na kateri koli način pride k nam, je popolno, zato sprejmite svoja darila s hvaležnostjo.


Globoko dihajmo in zaprosimo za pomoč pri doseganju te modrosti, te luči, tega vedenja, te ljubezni; naj prodrejo globoko v naše fizično telo. Občutimo vso svetlobo in ljubezen in modrost. Zahvalimo se tistim, ki so nam dali darila in ljubezen. Lahko objemate in poljubljate ljudi, ki se jih spomnite, ko jim izrečete zbogom.


Ko se napotimo nazaj na glavno cesto, nazaj na glavno pot, globoko dihajmo in nadaljujemo vsrkavanje in ozemljitev te modrosti v telesu v tem sedanjem trenutku.


Napotimo se proti domu. Zavijmo nazaj na pot skozi gozd, nazaj skozi čas, domov v sedanji trenutek. Ko se vračamo po cesti, še vedno vidimo luči in drevesa, slišimo pesmi in smeh v daljavi, zavedajoč se, da obstaja veliko, veliko čudovitih življenj, ki smo jih preživeli in kamor smo se vedno dobrodošli vrnili, jih izkusili ter pridobili to modrost, to ljubezen, to znanje.


Zdaj uzremo sonce, saj se gozd konča, in pred nami se pojavi glavna cesta. Prišli smo ven iz globokega gozda, na svetlobo med polja, medtem ko še vedno globoko dihamo, tukaj in zdaj, v tem trenutku.

In ko se vrnemo v sedanjost, si dovolimo občutiti stopala na tleh tukaj v svoji sobi in bodimo pozorni na svoje fizično telo, ki sedi tukaj na stolu. Nežno se dotaknemo nog. Globoko dihajmo in odpremo oči. Zahvalimo se za čudovita darila, ki smo jih prejeli. Dobrodošli smo doma.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ozdravimo čakre (povzetek knjige, avtor Marion McGeough)

Pred zoro (Before Sunrise) (vsebina filma)

Revni milijonar (Slumdog Millionaire) (vsebina filma)

V imenu očeta (In The Name Of The Father) (vsebina filma)

Kvadrant denarnega toka (povzetek knjige, avtor Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter)

Reševanje vojaka Ryana (Saving Private Ryan) (vsebina filma)

Django brez okovov (Django Unchained) (vsebina filma)

Čuječnost (povzetek knjige, avtor Mark Williams, Danny Penman)

Zgodba o psu (Hachi: A Dog's Tale) (vsebina filma)

12 let suženj (12 Years a Slave) (vsebina filma)